(056) 791-16-66
Гаряча лінія
1545
Урядова гаряча лінія
  • A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • In English

Керівник ГУ ДКСУ у Дніпропетровській області інспектує райміськуправління

Опубліковано 26 вересня 2019 року, 16:02

26 вересня 2019 року начальник ГУ ДКСУ у Дніпропетровькій області Ігор Фліссак відвіда управління державної казначейської служби у Чечелівському районі м.Дніпра.  Під час перебування в управлінні керівник перевірив стан усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки, встановлених органами ДСНС. Відмічено, що питання усунення порушень перебуває під контролем керівництва та для цього вживаються всі необхідні заходи.

З керівником районного управління обговорили  актуальні проблемні питання, які виникають під час опрацювання заяв фізичних та юридичних осіб, зокрема, стосовно повернення помилково або надміру зарахованих до бюджету коштів. Для УДКСУ питання є дійсно актуальним, оскільки кількість заявників стосовно повернення коштів судового збору лише за ухвалами суду є значною (з початку року до управління звернулося близько 300 таких осіб). Практика опрацювання документів на повернення коштів судового збору за ухвалами судів свідчить про складність процесу формування пакету документів для фізичних осіб похилого віку та недосконалість деяких норм Порядку повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до державного та місцевих бюджетів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2013 р. № 787. За результатами обговорення начальником Головного управління надано доручення щодо підготовки пропозицій для внесення змін до вищезазначеного порядку з урахуванням наявного практичного досвіду.



Під час відвідування управління І.Фліссак також долучився до процесу перевірки документів клієнтів, поспілкувався з працівниками та клієнтами управління. Клієнти управління відмітили високий професійний рівень та привітне відношення спеціалістів районного управління. Серед проблемних питань озвучено технічні проблеми функціонування системи дистанційного обслуговування. За словами клієнтів іноді система не дозволяє увійти до неї, або завантажити необхідні документи. Начальник Головного управління запевнив, що   проблемні питання в обовʼязковому порядку передадуть розробникам та адміністраторам системи ПТК «Клієнт Казначейства – Казначейство».